Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 30 kwietnia 2014

AGNETHA.HOME MAGAZINE - april 2014

Dziś ostatni dzień kwietnia, zatem zapraszam na podsumowanie miesiąca 
w moim magazynie:


Miłego dnia i do szybkiego przeczytania!
Wyjeżdżacie???
Ja zostaję i oczywiście będę miała chwilkę na nowe posty.

aga


14 komentarzy on "AGNETHA.HOME MAGAZINE - april 2014"
  1. Ja to wyjeżdżam *wkoło komina* ,
    wieś-ogród-dom-ogród........
    Uściski i słoneczka w majowe poranki ^_~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dobre! ja też właśnie taki bigtrip planuję :P

      Usuń
  2. u Nas ciągle nie podjęta decyzja ...a czas leci --hehe
    buziaki i udanej Majówki;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak spontaniczne decyzje wyjazdowe :) Uwielbiam :)
      Słonka życzę!

      Usuń
  3. ja niestety 2go w pracy więc majówkę spędzam stacjonarnie ;-)
    Czy ja już pisałam, że jestem fanką Twoich magazynów w każdej postaci ?;-P Nie? No to jestem :-D
    Udanej majówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. katalog super!!!
    masz zdolności redaktorskie :)
    a ja własnie zaczynam ze swoim projektem, o którym Ci wspominałam na Targach w Łodzi
    napisze Ci @ ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, akurat jedziemy wieś, dobrze, że tu zajrzalam, bo na wsi nie mam netu!miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam zaawansowanie techniczne :)
    Miłego weekendu!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  7. My nigdzie nie wyjeżdżamy,bo po prostu tu gdzie jesteśmy nie ma Majówki.
    Normalny tydzień zatem.
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga
    a ja wyjeżdżam - do miasta szukać terakoty i glazury do domu :) I jak nigdy nie mogę doczekać się takiego wypadu :)
    buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego długiego weekendu zatem! U nas nie wyjazdowo, ale za to bardzo wypoczynkowo i w końcu mam całe 4 dni dla mojej córeczki :))
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. W ubiegłym miesiącu duuużo się działo... Bardzo podoba mi się forma magazynu w której zrobiłaś podsumowanie. Takiej jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. juz lece ogladac, ahh tyle mnie ostatnio omija, czas najwyzszy powiedzisc stop, sciskam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzałam - świetny! ;-))

    My w tym roku nie wyjeżdżamy nigdzie na dłużej, raczej wybywamy na całodniowe wypady tu i tam, intensywnie wypoczywamy i cieszymy się sobą. ;-))

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature