Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 20 września 2013

O matko! Dzień dobry!!!! No idealny wręcz!!!!
Jeszcze jeden element domowej układanki pojawił się na podjeździe! Teraz pozosataje mi znaleźć kogoś, kogo nie przerazi nietypowa wielkość, ciężar, materiał... muszę tylko przeliczyć, czy mi ich wystarczy... Tak to bywa z końcówkami - można nabyć dużo taniej, ale zdażają sie wybrakowane i niestety nie zawsze ilość jest wystarczająca. Ale często kupuję właśnie końcówki, II gatunek, zarówno ze względów ekonomicznych (chyba przede wszyskim ;P), ale i dlatego, że dla mnie niedoskonałość rzeczy nie stanowi problemu, zupełnie nie przejmuję się uszczerbkami, wadami szkliwa i takimi tam. Zbyt idealne po prostu do mnie nie pasuje. W sumie to chyba dobrze by mi się żyło tam, skąd przyjechały ;P Chociaż, z drugiej strony, uważaj czego sobie życzysz...



No to niedługo pokażę też wzór:)))))))
Ale fajnie! Cieszę się ogromnie i dlatego piszę:)

Miłego dnia!!!!
70 komentarzy on " "
  1. zapowiada się ciekawe wnętrze ;) pokazuj szybko co tam masz w środku, bo ciekawość zżera.
    i jeszcze europaleta w pakiecie, z której można coś fajnego zmajstrować! zaiste dobry dzień ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A!!!! dokładnie!!!! z jednej to stolik, albo wieszak, albo....no sama nie wiem, tak mi normalnie z radochy głowa paruje:P

      Usuń
    2. podoba mi sie jako stolik, zresztą mam taki w mojej firmie:)
      jako podstawa łóżka też fajnie się prezentuje

      Usuń
    3. jedna paleta to na łóżko dla maluszka :P Szkoda, ze mam tylko jeden pokój..... :((

      Usuń
  2. Marrakesz...
    umrę z ciekawości, ale cieszę się, że się cieszysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, będzie orientu teraz troszeczkę na blogu, bo mam go sporo, a w sumie mało pokazuję ;)))))))) ale będzie fajnie*****

      Usuń
  3. co tam schowalas przed nami,jestem ciekawa:P

    OdpowiedzUsuń
  4. no to czekam na dalszy bieg wydarzeń...
    pozdrawiam
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Aguś, tak z rana zagadkami nas karmisz :)
    Cierpliwie poczekam, bo wiem, że będzie warto.

    Buziaki piątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja też muszę się w cierpliwość uzbroić, bo zanim to zawędruje na swoje docelowe miejsce to sporo czasu minie... :)

      Usuń
  6. Plytki ??? Ja rowniez jestem ciekawa ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  7. Skręca mnie z ciekawości :) jedno jest pewne to cos jest na pewno cuuudne:)
    Pozdrawiam serdecznie, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja pozdrawiam ciepło******
      mnie też skręca, bo w gorącej wodzie jestm kąpana:))) Ale to jeszcze troszkę pracy i czasu wymaga, więc obie musimy się uzbroić w cierpliwość ;)))))

      Usuń
  8. Co tam? Co jest w środku?? :)
    Nie no wydaje mi się, że wiem- to pewnie piękne płytki! :)
    Buziaki :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo wyczekiwane marokańskie cudeńko:))))) Rozmawiałyśmy o tym w Rydzynie, więc teraz tylko trzeba zabrać się do pracy, żeby jako jako tako poukładać:)

      Usuń
  9. Wow kochana masz takie cudne dachówki ??? Czekam niecierpliwie aż pokażesz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie Di, ale rzeczywiście cemetowe mogą być właśnie dachówki:)) Prawdę powiedziawszy w ogóle nie mam dachówek na moim skromnym daszku....może kiedyś dorobimy się pięterka, ale na razie taka ta moja chałupka stoi nieskończona..:))))

      Usuń
  10. mnie tez ciekawość męczy oj męczy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Alicjo, więc zaglądaj kochana jak znajdziesz chwilkę :) Postaram się pociągnąć wątek, chociaż nie mam jeszcze nikogo, kto mi to coś poukłada...:)

      Usuń
  12. Aguś Ty to potrafisz budować napięcie :))
    pokazuj Kochana szybciutko co tam masz w tych pudełeczkach bo wszystkie to z niecierpliwością wielką czekamy :)
    Miłego piątku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na zawartość - też lubię niedoskonałości więc przebieram nogami z niecierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marokańskie kafle???
    Aguś, uchyl troszkę kartonu i pokaż co w środku, bo ciekawość mnie zżera :))

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzein dobry Aga!:) Matko ale robisz zamieszanie:)Fajnie tak, cos sie dzieje i zgadywanka jest a Ty dobrze sie bawisz;) Marokanskie kafle do lazienki na podloge? Bo kuchnia jest dosyc skonczona...chyba ze na druga sciane. Albo przy kominku w salonie beda...
    Europalety wykorzystaj, Tobie nie brak pomyslow...zaraz zaraz, lozko dla maluszka? przeciez Twoj syn juz chodzi do szkoly, jaki tam maluszek, dorosly chlop on jest...no wiec?

    Usciski:*
    ps. napisy na pudle juz troche zdradzily...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Kasiu, ale fajnie;)))
      Kochana, ani łazienka, ani kuchnia, ani kominek *(bo nie mam), ani łóżko dla maluszka, tak tylko gadam, hehe ;P)))) Przedsionek, maleńki kawałeczek:))))`

      Usuń
    2. uhmm...w takim razie zacznij pokazywac te twoje orienty, strrraaaasznie jestem ciekawa:)))
      Pieknego i owocnego weekendu:*

      ps. A jeszcze jeden pomysl mialam, robiac twoje piekne lampiony, uzywalabys je jako "podlogi", ale chyba sa za duze i za ciezkie...

      Usuń
    3. :D dobre! uwzględniając, że mają grubość 1,5 cm. i każdy waży ponad kilogram, to byłoby ciężko....;)))))

      Usuń
    4. no tak za ciezkie:) Jeszcze tylko jedno i dam ci spokoj na dzisiaj:) drugi gatunek albo resztki sa super. U nas bedzie tak robiona nasza toaleta goscinna i ogrod przed domem i kilka innych rzeczy...
      Wlasnie jestem w trakcie szukania plytek i innych takich:)
      Buziak:))

      Usuń
    5. ojej, nawet nie wyliczaj kochana, bo ten metraż i możliwości jakie masz do aranżacji, to po prostu raj na ziemi... a ja tu moje 3 mkw ewentualnie mogę jeszcze zagospodarować, i na tym musze skończyć, bo nie ma gdzie się już wyżywać :(
      buźka*

      Usuń
  16. Agnieszko, znasz to: http://www.purpura.eu/page/o_nas/pl ? Robia piekne plytki.
    Herzlichst
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:))) troszkę dla mnie za drogie, ale przepiękne:))

      Usuń
    2. proces wytwarzania takich kafli jest fantastyczny! Uwielbiam takie detale:))))
      Pozdrawiam ciepło*

      Usuń
  17. Takie posty to istna męka dla stałego "odwiedzacza"! Tez obstawiam kafle! Swoją droga również wolę 2 klasę. Praktycznie nie różnią się od tych co to niby są pierwszej. Może tyci ale to zupełnie nie przeszkadza! Wręcz przeciwnie, jest ciekawsze! Co do parującej od pomysłów głowy to uwielbiam ten stan! Trzeba tylko brać się do roboty póki ciepłe bo potem leży to to smętnie w kącie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kafle na ścianie w kuchni są z 2gatunku i mają takie maleńkie "kocie" łapki odbite tu i tam...:)) I jakoś paradoksalnie cieszy mnie to i mam frajdę, że kupiłam coś, czego ktoś chciała się pozbyć :P
      Oj masz rację co do tej temperatury - jak opadnie, to wszystko jakieś takie odgrzewane jest potem... Lubię iść za ciosem i drążyć temat do upadłego ;)
      Pozdrawiam mojego stałego "odwiedzacza" ;)))

      Usuń
    2. Kocie łapki? Toż to rarytas!
      Również pozdrawiam! :))))

      Usuń
  18. ale bosko! 3 mam kciuki na idealny efekt ( taki dla Ciebie własnie)
    i zazdraszczam bo uwielbiam zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ mnie ciekawość zżera :D
    Mam nadzieję, że nie będziemy musiały zbyt długo czekać :)
    Uściski
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  20. AAA a co to jest??? pokazuj i to szybko!

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe co też się w tym pudłach ukryło?czekam niecierpliwie na prezentacje zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stawiam na kafle. ale napięcie produkujesz ;-))) albo kolorowe szkiełaka z których zrobisz szkatułki- o

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś okropna :D Teraz będę czatowała na nowy post żeby dowiedzieć się co to konkretnie jest i jak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  24. tupię z niecierpliwością:-) Aguniu licz, znajduj fachowca i pokazuj :-)
    ściskam:-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam z niecierpliwością... Tym bardziej jako oglądam Twoje inspiracje na Pinterest...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też uwielbiam kiedy rzeczy nie do końca są doskonałe ... mają w sobie coś takiego ... hmmm magicznego :)
    Na pewno będą cudne :)
    Miłego wieczorku i z niecierpliwością czekam co by zobaczyć te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podzielam Twoją sympatię do nieoskonałych rzeczy i z pewnościa do mnie tez pasują:)ciekawa jestem ogromnie co tez kryją te pudła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ou ou, co tam jest? Zdradz szybko... :)..... kafelki????
    Nie trzymaj nas za dlugi w tajemnucy, bo mnie zezre no.... :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Też czekam na ciąg dalszy:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż za budowanie napięcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. oj, strasznie jestem ciekawa, bo moim marzeniem są marokańskie płytki- niestety raczej nie spełnionym... chciałam takie bezowe oktagonalne, z kwadratowymi ceglanymi dekorami... nieszkliwione....ummm...
    musiałbym wygrać w totka...
    a Twoje pudełko już sie zaprezentowało: http://ystinowo.blogspot.com/2013/09/szklane-pudeko.html- bardzo dziekuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, już biegnę! bo przegapiłam!

      co w pudłach sie kryje niedługo pokażę:)))

      Usuń
  32. Za chwilę zamienimy się w detektywów aby odkryć zawartość .... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nikt nie jest doskonały , ja tez lubię takie ;))
    buzioole

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature