Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 15 sierpnia 2012

MEMORIES OF MY HOLIDAYS

Lubicie kosmetyki naturalne?




To moje przedłużenie wakacji, czyli zaciszne domowe spa z kosmetykami zrobionymi w Kairali, największym centrum ajurwedyjskim w Indiach. A ja przywiozłam je sobie z naszych polskich Pienin, hihi ;)
Szampon ze skórką z pomarańczy i wyciągiem z hibiskusa, puder do mycia ciała ze zmielonych ziół i lekka ziołowa emulsja do ciała...
Cudownie :))






Teraz to bardzo modne, bio, eco, natural... Lubię kosmetyki naturalne  i nie chodzi mi o te kosmetyki, które sprzedaje się pod taką etykietą, a które po analizie INCI, czyli składu, okazuje się, że naturę mają, ale przetłoczoną przez labolatorium chemiczne. Mi chodzi o kosmetyki robione według starych i prostych receptur, o peelingi z ryżu i mleka, o maski z glinek i błota, o mydło z roztartych ziół bogatych w saponiny. Mi chodzi o NATURĘ.
Ale nie zanudzam ;) 



U nas dzisiaj święto, więc życzę Wam słodkiego leniuchowania :)))


love
agnieszka n.




7 komentarzy on "MEMORIES OF MY HOLIDAYS"
  1. Odpowiedzi
    1. LuXusowo jest wokół nas ;) wystarczy czasem ..... trochę fusów z kawy i mamy prawdziwy przeciwcellulitowy peeling :D
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. oj uwielbiam takie kosmetyki, uwielbiam:)
    nic innego jak terapia dla ciała i duszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, że niwejka z drogerii nie działa na psyche tak, jak trochę oleju wtartego we włosy i w skórę...
      buźka:)

      Usuń
  3. oj lubię, lubię, a savon noir po prostu jest moim odkryciem od lat i na lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło, witam Cię serdecznie :D
      Super, ja też lubię:) razem z kessą ;)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. kessy nie lubię, ale efekty super ;), ja savon noir do twarzy i dłoni używam, a do tego kessy nie trzeba ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature